Företagskultur och varumärke - två sidor av samma mynt
"En del företag lever kvar i en tid då man resonerade på ett sätt kring sin interna företagskultur, och på ett helt annat sätt när man diskuterade sitt externa varumärke. Vi vill påstå att den tiden är förbi."
Ledarskap | ARTIKEL | APRIL 2014

Segertecken och vinnare
Transparens har blivit ett modeuttryck som alltfler slänger sig med. Samtidigt får vi nästan dagligen läsa historier som vittnar om att det är alldeles för många som inte alls förstår innebörden av begreppet. Transparens betyder mycket mer än att "information är lättillgänglig på nätet". Det handlar om att allt du säger och gör med blixtens hastighet kommer till allmänhetens kännedom - vare sig du vill eller inte. Det är då det här med värderingar kommer in i bilden.
Vill du läsa fler inspirerande artiklar hos Motivation.se?
Få obegränsad tillgång till hela vår kunskapsbank genom att signa upp för en gratis månad som medlem.
Därefter är priset 99 kr per månad utan bindningstid.
Följ skribent:
- Följ skribent
Denna artikel:
- Betygsätt
Följ ämne:
- Ledarskap