Sprängkraften i lek och berättelser
"Inom näringslivet har det blivit alltmer rumsrent att använda lekfulla och okonventionella metoder för att öppna upp samtal och skapa en mer kreativ miljö."
Hållbarhet | ARTIKEL | AUG 2015

Hållbarhet, Gamification, Storytelling
Nej, det här är inte en krönika om föräldraskap eller barns utveckling. Den här texten handlar om hur man bygger en säljdriven, handlingskraftig, och resultatorienterad affärsverksamhet. Men det paradoxala är att barnens sätt att lära och utvecklas även är de mest kraftfulla verktygen för att bygga en affärsmässig kultur. Det är inte för inte som buzzwords som ”gamification” och ”storytelling” ligger i tiden.
Vill du läsa fler inspirerande artiklar hos Motivation.se?
Få obegränsad tillgång till hela vår kunskapsbank genom att signa upp för en gratis månad som medlem.
Därefter är priset 99 kr per månad utan bindningstid.
Följ skribent:
- Följ skribent
Denna artikel:
- Betygsätt
Följ ämne:
- Hållbarhet