Engagemangspodden: 16. Ninoush Habashian – Är du också besatt av dina kunders kundupplevelse?

LJUDKLIPP | JAN 2019

I detta avsnitt av Engagemangspodden möter du Ninoush Habashian, ansvarig för kundupplevelsen på Telia. Hon är helt besatt av kundernas upplevelse av deras produkter och tjänster. På dagarna är en av Ninoush huvudsakliga uppgifter att arbeta med att skapa de bästa förutsättningarna för ett högt internt medarbetarengagemang, för att på så vis skapa en kundupplevelse i världsklass. Ninoush och hennes team arbetar inte bara med att ta fram rätt produkter och tjänster utan en stor del av dagen ägnas även åt att reparera trasiga kundupplevelser. Här gäller det att vara ihärdig, ha ett tjockt pannben och flit och systematik är viktiga ingredienser. För att orka vara så uthållig krävs ett högt medarbetarengagemang. Programledare: Beata Wickbom. Avsnittet producerades av 15kstudios.com

The post 16. Ninoush Habashian – Är du också besatt av dina kunders kundupplevelse? appeared first on HejEngagemang.

Taggar:

Engagemangspodden

Engagemangspodden

Följ skribent:

  • Följ skribent

Denna artikel:

  • Betygsätt

Följ ämne:

Vill du bli en framgångsrik ledare?

  • Fri tillgång till hela vår kunskapsbank
  • Kostnadseffektivt
  • Tillgång när du vill, var du vill